.

.

27.1.2014

Käsi sydämellä


Eli viikon kuulumiset laihdutussaralla.
Aivan niin hyviin tuloksiin en ole päässyt, kuin toivoin. Mutta aikaa on onneksi vielä 11 kuukautta!
Kerron ensin käsi sydämellä retkahdukset:
Olen popsinut keksejä muutaman kerran.
Olen syönyt juustonaksuja ja puolikkaan Tuplan (onko se single?).
Olen syönyt pikkupatukan halvaa.
Olen syönyt yhden Runebergin tortun.
Viikonloppuna meni yksi Cola-kalja ja yksi snapsi.
Lisäksi söin maailman rasvaisimman ja suolaisimman pizzan, jonka jälkeen join varmaan litran vichyä.





Sitten ne huhkimiset:
Olen ollut salilla 2x45 minuuttia ja
räpeltänyt Cross-Trainerilla 5 minuuttia.

Yhteenveto:
Annan itselleni papukaijamerkin siitä hyvästä, että olin viime viikolla kahdesti kahvilassa, enkä syönyt kakkua tai pullaa! Söin suolaista piirakkaa ja toisella kertaa leivän :)

Paino on nyt siis 77,4kg.



Ei kommentteja: