.

.

5.3.2014

Harmaa torppa ja kidutuspenkki


Tänään olin hierojalla kuukausien tauon jälkeen.
Riuska äijä vanutti lihaksiani (haha - läskiä!) niin että jos sormenpäässä olisi ollut haava, olisi siitä pursunnut läskiä kiloittain lattialle. Moneen kertaan olin ihan sietokyvyn rajoilla. Hän vähän kyseli että miltä tuntuu, ihmetteli kun en puhu mitään, mutta miten siinä voi puhua kun keskittyy vain selviytymään hengissä tunnin ajan?!

Session jälkeen oli aika irtonainen olo. Veikkaan että huomenna sattuu! Väittävät että tämä on hyväksi; minulla ainakin migreeni on vähentynyt lähes olemattomiin hierojalla käymisen ansiosta. Ja on muuten halpaa;
17 euroa tunti! Voi myös valita 45 minuutin aikoja tai puolen tunnin; ne ovat pilkkahintaisia!
















4 kommenttia:

vilukissi kirjoitti...

Voi jestas, mitä valokuvia! Osaat löytää sen punaisen langan joka kohteesta!

Eipäs ollut hinnalla pilattua hierontaa! Olen alkanut kaivata (miten sellaista voi kaivata, mitä ei ole koskaan kokenutkaan?) garra -kalojen näykintää kantapäissäni. Näin sellaista tv:stä ja siitä lähtien olen miettinyt,e ttä Hesaanko asti sellaiseenkin hoitoon tulisi lähteä?

Thilda kirjoitti...

vilukissi; Voi kiitos! :)
Kuule, hyvä kun mainitsit; ei tarvii lähteä Hesaan saakka, Tampere riittää! Just viime viikolla huomasin että Tuomiokirkonkadulle on avattu fish pedigyr. Stokkalta sipulikirkolle päin, vasemmalla puolen, aika lähellä kirkkoa. :)

vilukissi kirjoitti...

Kiitos! (tytär asuu Treella, ei pitäisi olla vaikeaa päästä tuonne hoitoon, minullakaan)

Thilda kirjoitti...

vilukissi; Hienoa! Minäkin olen kypsytellyt ajatusta siihen putiikkiin menemisestä. Täytyy käydä kysymässä mitä se maksaa...