.

.

19.8.2014

Omenat ja muu sato



Syksyn ihana sato kypsyy puutarhassa niin nopeasti, että en ehdi reagoida! Muutenkaan en tunnu nykyään ehtivän reagoida juuri mihinkään. Tosin siihen löytyy perusteltu syy; herään viideltä, hyppään bussiin ennen kuutta, vaihdan bussia kaupungissa ja olen töissä hiukan yli seitsemän. Töitten jälkeen sama rumba toiseen suuntaan. Kotona olen puoli seitsemän kieppeillä tai myöhemmin. Illaksi suunnittelen yleensä jonkun pienen kotityön jo etukäteen niin, että se tulee varmasti tehtyä; muuten kaikki kasautuu. Silti olen tyytyväinen tämänhetkiseen olooni ja elooni! Kansalaisopistojen kurssitarjonta kutkuttaa ja syksyn mukanaantuoma virkeys saa suunnittelemaan kaikenlaista.


Taidan olla salaa aamuvirkku, vaikka koko elämäni olen luullut olevani iltavirkku! Nimittäin olen tottunut yllättävän pian heräämään viideltä, enkä edes nykyään nuku aamulla bussissa, vaan luen sanomalehteä! Kummallista miten itsestään voi löytää uusia piirteitä aivan odottamatta.





2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tämä netti sivu tuli vastaan tämän aamun ajatusten aamiaisessa. Heti tuli mieleen, että saattaisit olla kiinnostunut aiheesta.

http://www.helsinkiennen.fi/

T.Paula

Thilda kirjoitti...

Paula; Kiitos tosi tosi hyvästä linkistä! Ilahduin siitä suuresti. Sori vaan että en ole saanut sen verran aikaiseksi että olisin aiemmin kommentoinut sulle!