.

.

17.9.2021

Kontrahti




Olen miettinyt millaisen kontrahdin haluaisin noin ylipäätään elämän kulkuun ja arkeen tehdä. Sillä on ollut tosi mukava tehdä sitä vuoden vaihteessa laatimaani tämän vuoden "tehtävälistaa". Kymmenestä kohdasta vain yksi tehtävä uupuu, eli hyvällä mallilla ollaan. Tosin nyt minulla on ollut aikaa enemmän kuin koskaan, joten kymmenen kohtaa on ehkä vähän liikaa noin yleisesti jatkoa ajatellen. Ensi vuodelle olenkin jo miettinyt uutta listaa, mutta siihen ei tule kahdeksaa kohtaa enempää, jos sitäkään. Olen tänä vuonna siis elvyttänyt blogin, kokkaillut, valokuvannut, tehnyt ifolor-kirjaa, kuntoillut, harrastanut Japanikirjoja/itämaisia filosofioita, pureutunut puutarhanhoitoon jne. Tämä on siis minun osuuteni "kontrahdista".







Sitten saamapuolelle tulisi tietysti kohtia myös. Toistaiseksi joudun ne itse kustantamaan, mutta jospa tilanne olisi se, ettei rahaa tarvitsis laskeskella, niin kontrahti olisi pitempi ja suunnilleen tällainen; vähintään kerran viikossa kampaajakäynti, meikkaus, kuntosalikäynti personal trainerin opastuksella, taiji, qi gong, jooga, shindo, perushieronta, Intialainen päähieronta, joku erikoishieronta esim Balilainen hieronta, purentalihashieronta, meditointi. Ravintolaruokia, kahvilakakkuja, hotellivisiittejä, erilaisia saunoja... (Savusauna, avantosauna, yleinen sauna, uimahallin sauna, oma sauna.) Eli lyhyesti itseen panostamista ja elämyksiä. Nauttimista ja rentoutumista.


 

2 kommenttia:

Tarja K/Ruusu-unelmia ja villasukkia kirjoitti...

Tuollainen lista pitäisi tehdä itsellekin. Kiitos ideasta ja vinkistä! Tuo näin se menisi, jos ei rahaa tarvitsisi laskea -lista olisi toteutuessaan oikea unelmien täyttymys.

Thilda kirjoitti...

Tarja; Ole hyvä! Minä olen listahassu. 😊 Jes, olisi kyllä niin unelma. Nyt pitää vaan tyytyä vähän vähempään, mutta unelmointi on ihanaa!