.

.

30.12.2013

Viimeinen rauhallinen ja jouluinen fiilistelypäivä


Vaikka olen lomalla nukkunut jopa puoleen päivään, (joka on harvinaista minulle) heräsin tänään klo 9 ihan pirteänä. Hörpin aamuteetä ja mietin päivän kulkua ja - laihdutuskuuria. Se siis alkaa vuoden vaihteesta. Painolukemat on omissa ennätyslukemissani, enkä tykkää siitä yhtään. Vaatekaapista alkaa olla hankala löytää vaatteita jotka mahtuu, saati sitten että ne on mukavan tuntusia tai kivan näkösiä päällä. Tällä kertaa teen tämän raivostuttavan painonhallinnan julkisesti! En toki sitä mielelläni tässä retostele, mutta arvelen että muu ei enää auta. Olen niin väsynyt itseeni!

Tämä päivä jatkuu kohta hiusten värjäyksellä. Löysin kesällä Virosta kasoittain halpoja hiusvärejä. Nyt aion kokeilla vaahto-väriä, jota on mieleisenäni värinä hankala löytää kotimaasta nykyään. Vaahto on helppo pursottaa hiuksiin. Olen kyllästynyt värien kanssa sotkemiseen, mutta nyt innostaa taas. Taisin kyllä löytää muutama aika sitten juurikasvustani pari harmaata hiusta, joista ilostuin, sillä minusta harmaa tukka on kaunis. Mutta en silti aio vielä lakata värjäämästä. Ei pari harmaata vielä kesää tee!

Hiusten värjäyksen jälkeen toteutan haaveen, joka on ollut mielessä kesästä asti. Asetun sohvalle katsomaan lempileffoja. Ne ei kumminkaan natsaa ihan täysin mieheni leffamaun kanssa, joten yhdessä niitä ei kannata katsoa. Yksi niistä on esimerkiksi The Great Gatsby!

Ja jääpä vielä aikaa avata sielua ystävän kanssa puhelimessa. Mitä elämä olisi ilman ystäviä? Tänä vuonna olen ollut onnekas ystävien suhteen; olen saanut jonkun uuden ystävän. Muuten niitä ei ole paljon, sillä minusta vähempi on parempi.






Ei kommentteja: