.

.

9.1.2014

Suunnitelmia vuoden varalle


En tehnyt mitään uuden vuoden lupauksia,
mutta olen vähän kaavaillut, että koettaisin tehdä vaatekaap(e)ille jotakin.
Esimerkiksi ottaa Aamulehdessä olleet haasteet vastaan... ja niiden pohjalta tehdä poistoja.
Muuten vaatteista luopuminen on minulle äärettömän vaikeaa.

Toinen juttu, joka voisi olla "terveellinen" mielelle ja kukkarolle;
viettäisin yhden älä-osta-mitään kuukauden. Pakollisia ruokia lukuunottamatta.
Tunnustan että olen kauhea heräteostelija!
Tähän tarvitaan muutos.


Lisäksi olen joutumassa tilanteeseen jossa minun pitää opetella yksi aivan uusi asia.
Sellainen, jota olen julistanut inhoavani.
Nimittäin kosketusnäyttöpuhelimen käyttämistä!
Olen käsittääkseni saamassa sellaisen piakkoin työpuhelimeksi.

Ensin kauhistuin koko tilannetta! Kukaan ei saa minua enää kiinni, kun en osaa vastata puhelimeen. (Teen töitä suurimman osan aikaa ypöyksin, netin tavoittamattomissa, kaukana muista työkavereista.) Mutta sitten ajattelin, että ainakin aivot pysyy virkeinä kun pinnistelen ja opettelen jotain uutta ja erilaista!
Muistisairauden ei tartu sellasiin aivoihin. Ehkä.



Ei kommentteja: