.

.

24.2.2014

Hillitöntä herkuttelua!



Voi voi, kuulkaa!
Viikonloppuna olen syönyt, juonut ja herkutellut kuin pieni rotta!
Mutta ei sen niin väliä, viikonloppuna mulla onkin herkkupäivät.
Viime viikolla ehdin salille vaan kerran, mutta se oli sitäkin rankempi reeni,
jo alkuunsa kuntopyörässä hiki valui oikosenaan.

Tiistaina söin Thairavintolassa ison annoksen hyvää ruokaa,
joka nosti kilomäärän heti huikeen korkealle.
En meinannut saada sitä laskemaan ollenkaan.
Siksi on suoranainen ihme,
 että viikonlopun mässyttelyn jälkeen
 paino painui samaan kuin viime maanantaina;
76,4 kiloon.






3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minä olen kans laihiksella eli hengessä mukana.. Tsemppiä meille... :D

T.Paula

vilukissi kirjoitti...

En voi sanoa muuta kuin, että romahan nyt kokonaan tähän näppiksen päälle...Mun On Pakko Saada Pian TummaaSuklaata! Tai edes aakkoskarkkia tai edes mövenpickiä. Onneksi ei ole paino noussut, jos ei liikkunut alaskaan päin. Alaskaan? En ole kyllä sinne menossa.

Thilda kirjoitti...

Paula; Niinkö olet? Sitte toivotan tsemppiä, sillä ei ole helppoa tämä! Mää oon aika huono tässä, mutta en anna periksi, en!

vilukissi; Voi ÄLÄ nyt luettele tollasia herkkuja siinä! Mä en edes muistanu että Mövenpickiä on olemassakaan ja nyt sä muistutit. Hm. En tajua mitä teen väärin tässä kun paino vaan jumittaa. Ärgh!