Seuraava putiikki oli Haltijatonttu. Mukavan näköisiä monenlaisia tuotteita. Erityisesti ihailin keramiikkaa ja täältä ostin myös vihdoin sitä Tiina Harjolan keramiikkaa, jota Mathildedalissa jäin kaipaamaan.
Kesällä on tosi hyvä juttu, että putiikit on auki joka ikinen päivä!
Tämän teoksen oivallus ja vitsikkyys lumoaa minut.
Keskihyllyllä Tiina Harjolan keramiikkaa. Ah! Muki lähti mukaan.
Myös muuta keramiikkaa oli tarjolla mukavasti.
Näistä roikkuvista hipsuista oli pakko ottaa kuva.
Samasta ulko-ovesta mennään myös Tupapuoti-nimiseen liikkeeseen.
En pääse irti keramiikasta, voi jestas. Miten ihanaa se onkaan!
Hauska idea koruiksi ja miten kauniit ’ketjutkin’.
Hän melkein iski silmää.
Jos olisin rikkaampi, ympäröisin itseni ja täyttäisin vaikka kartanon kokoisen tilan keramiikalla! Ostetulla ja itse tehdyllä. Tätä ruukkua jäin vähän oikeastaan kaipaamaan… ehkä ensi kerralla.
Näitä puoteja suosittelen myös! Tuotteita on moneen makuun, moneen värimaailmaan, montaa matskua ja monen hintaista. Varmasti jokaiselle jotakin.










Ei kommentteja:
Lähetä kommentti