Fagervikista ajeltiin sitten vielä Fiskarsiin. Tällä kertaa olimme täällä yötä puskaparkissa ja totesimme paikan mitä oivallisimmaksi! Oli rauhallista ja suht lyhyt matka vaikka kävellä ravintoloihin ja putiikkeihin. Tosin omat viime aikoina enemmän vaivanneet vatsaoireet hankaloittivat Fiskarsin kiertelyä siinä määrin, että kävimme vain nopeasti illalla syömässä ja seuraavana päivänä kävin tekemässä täsmäiskun muutamaan hyvään putiikkiin. Ei siis mitään paikan kiertelyä ja maisemien ihailua tällä kertaa.
Aloitin putiikkien tutkimisen kultasepistä.
Ensimmäinen oli Sassi design, jossa oli todella ystävällinen myyjä (toisen polven tekijä siis myös). Sassi on perheyritys, joka tekee koruja jo toisessa polvessa. Ihastuin esim tähän korumalliin, nimeltään Hiljaisuus, joka kuvaa kuun vaiheita ja sisäistä rauhaa ja hiljaisuutta.
Myös etualalla oleva Talvi, on hyvin kaunis.
Liikkeessä oli paljon kauniita koruja ja olisin saanut niistä paljonkin tietoa, jos aika ei olisi ollut vähän kortilla. Tätä putiikkia kannattaa poiketa kurkkimaan!
Toinen kultaseppäputiikki oli nimeltään Jalo. Ihastuin heidän vähän erilaisiin koruihinsa!
Muhkea kaulakoru viehätti roheudellaan ja samalla kuitenkin kauneudellaan.
Kuvan keskellä oleva vaaleanpunainen muhkean kokoinen sormus on kuin jonkun menneen ajan kreivin sormus! Jos olisin rahoissani, niin sen olisin ehkä ostanut. Suosittelen tätäkin putiikkia. Ihan vaan edes elämyksen vuoksi. Tämmöisiä koruja kun ei näe missään muualla, ainakaan tässä mittakaavassa!







2 kommenttia:
Ihanan övereitä nuo Jalon sormukset ♡
Niin on! 😍
Lähetä kommentti