.

.

11.1.2022

Mä en oo koskaan...




Oletteko koskaan pelanneet sellaista "mä en oo koskaan..."-peliä? Siinä pitää keksiä mahdollisimman tavallisia asioita, joita muut olis tehneet, mutta itse ei. Siitä saa pisteen jos joku muu on tehnyt niin ja tuplapisteet, jos kaikki on tehneet. Kannattaa tietysti ottaa huomioon peliseura, jotta osaa suhteuttaa sanomansa vaikkapa ikäpolviin.

No, aloitetaan!
1) Mä en oo koskaan kokeillu huumeita. (Teininä oli ehkä hilikulla etten olis kokeillu, jos joku olis tarjonnu. Onneks ei! Olen hyvin huumevastainen nykyään.)
2) Mä en oo koskaan ottanu tatuointia. (Kauniita on kyllä olemassa...)
3) Mä en oo koskaan laulanu karaokea. (Enkä laula!!)



4) Mä en oo koskaan matkustanut Euroopan ulkopuolelle. (Haluaisin kyllä...)
5) Mä en oo koskaan ajanu autoa. (Jos sitä ei lasketa, että pidin isän töissä kuorma-autonratista kiinni 5-vuotiaana.)
6) Mä en oo koskaan tehny täysmeikkiä (Siis värivoiteineen kaikkineen... mitä siihen nyt kuuluukin; kaikki!).



7) Mä en oo koskaan tanssinu discossa. (Enemmän hengaillu punkkeikoilla.)
8) Mä en oo koskaan käyny Alkossa alle 30-vuotiaana. (Olin absolutisti koska olin YH.)
9) Mä en oo koskaan käyny solariumissa. (Se oli niin juppia mun mielestä sillon.)



10) Mä en oo koskaan ollu pikkujouluissa. (Parin kaverin miittiä ei lasketa. Lasketaan isommat järjestetyt pikkujoulut; esim työpaikan.)
11) Mä en oo koskaan ollu polttareissa. (Voisin mennä, jos olis vaan joku savusauna tyttöporukassa tms.)
12) Mä en oo koskaan kävelly piikkikorkokengillä. (Enemmän maihareilla.)

Mitä SÄ et oo tehny koskaan?

 

2 kommenttia:

Joululainen kirjoitti...

1, 2, 4 ja 9 on samoja, mitä en ole koskaan tehnyt. Mitähän muuta...
En ole koskaan synnyttänyt tyttölasta. En ole koskaan ollut purjeveneen kyydissä. En ole koskaan (häpeä tunnustaa) käynyt oopperassa tai baletissa (suunnitelmissa on). En ole koskaan ollut tupakanpolttaja enkä ostanut tupakka-askia (kokeillut kyllä joskus teininä). En ole koskaan käynyt Korkeasaaressa (Kolmårdenissa kyllä ennen koronaa). En ole koskaan lukenut loppuun Taru sormusten herrasta -kirjaa enkä muita Harry Pottereita kuin ensimmäisen (en oikein tykkää fantasiasta). En ole koskaan ollut moottorikelkan kyydissä. En ole koskaan hypännyt benji-hyppyä. En ole koskaan kiivennyt köyttä pitkin liikuntatunnilla (enkä kyllä olisi päässytkään)

Thilda kirjoitti...

Joululainen; Hei vaan! Nyt huomasin vähän viiveellä kommenttisi! Kiva kuulla tällaisia vertailuja. Mä voin kommentoida noista sun lauseista, että oon tehny noista kaikkea muuta paitsi tuo Taru sormusten herrasta ja Harry Potteri on jääneet vaan leffatasolle. En myöskään ole hypännyt benjihyppyä, enkä minäkään sitä perhanan köyttä ole siellä liikkatunnilla päässyt kiipeemään... :D