.

.

13.1.2022

Mä oon...




Koska tuo "Mä en oo koskaan..."-peli oli niin hauska, niin käännetäänpäs se nyt toisin päin! Tehdään peli "Mä oon..."! Käsi sydämelle - aloitetaan!

1) Mä oon pidellyt käsissäni kuolleen ihmisen kalloa. (Aika montaakin oikeastaan.)
2) Mä oon pidellyt käsissäni radioaktiivista esinettä. (Ja kyllä, se edelleen säteili!)
3) Mä oon pidellyt käsissäni satavuotiasta tuberkuloosinäytettä. (En tiedä oliko siinä enää eloa.)
4) Mä oon innostunu valtavasti kun töissä on löytynyt paskaa! (No se oli kylläkin vähintään satoja vuosia vanhaa... ja siitä voi saada irti vaikka mitä tutkimustuloksia!)





5) Mä oon syönyt jäniksen munuaisia ja sydäntä. (Nammm!!)
6) Mä oon syöny sian kärsää, häntää, korvia ja sorkkia. (Keitettynä. Hyvää!)
7) Mä oon käyttäny mustaa huulipunaa, ja valkosta. (Teinipunkajat...)
8) Mä oon käyny Venäjällä savusaunassa. (Ihana tunnelma, mummon sauna!)
9) Mä oon kyntäny peltoa höyrykoneavusteisellä auralla Englannissa. (Jännitti!)

 

Ei kommentteja: