.

.

31.8.2021

Syyshankintoja



Alan ehkä hyväksyä sen, että syksy saapuu. Ainakin minuun on iskenyt hillitön halu shoppailla valosarjoja ja tuoksukynttilöitä! Olen selannut kymmeniä nettikauppoja, joissa myydään toinen toistaan houkuttelevampia ja laadukkaampia tuoksukynttilöitä. (Jotenkin ne markettikynttilät on usein aika luotaantyöntävän pistävän tuoksuisia ja teennäisiä.) Olen jo löytänytkin muutamia suosikkeja ja kauhistunut miten niiden hinnat voivat olla niin suuren skaalan alla. Löysin jopa yli 400 euroa maksavia tuoksukynttilöitä, joita en todellakaan ostaisi, vaikka olisin itse Roope Ankka! Joskus olin vannoutunut Party Lite-fani, mutta nekin ovat nykyään liian voimakkaita minun nenääni. Yankee Candle on hiukan siinä rajoilla. Mutta uusia merkkejä on tarjolla niin huimasti, että olen seota sukkiini! Esimerkiksi Paddywax!






Myöskin erilaiset valosarjat saavat sydämen läpättämään! Nykyään niitä on niin paljon joka makuun. Ja näihin lasken siis adventtikyntteliköt ja muut jouluvalot mukaan. Osa saisi olla patterikäyttöisiä, sillä ne pitää voida ripustaa sähköttömään tilaan. Osa taas muuntajalla varustettuja pistokeversioita. Pidän vanhan ajan tyylisistä kyntteliköistä, mutta modernikin look voi välillä olla piristävä. Näiden kanssa olen hiukan vielä "pää sekaisin", niin että en osaa sanoa heti suosikkiani, mutta eiköhän tämä tässä ratkea, kunhan jauhan vaihtoehtoja mielessäni viikon tai pari.

(Kuvat on otettu Kuremaan kartanossa, Eestissä.)


 

2 kommenttia:

Mia Coman kirjoitti...

Draga Thilda,
Si eu iubesc lumanarile si vremea folosirii lor incepe odata cu micsorarea zilelor deja simtita.
Am inceput sa folosesc un sirag de leduri conectate la priza. Este foarte foarte practic.
Multe salutari,
Mia

Thilda kirjoitti...

Mia; Deci, aceleași gânduri acolo! :D