.

.

15.3.2023

Poistohaaste #18 + #17

 

#18 lehtiä


• 3kpl vanhoja keräilylehtiä; kiertoon
• 7kpl vanhoja Glorian antiikki-lehtiä; kiertoon
• 4kpl vanhoja Jeanne d’ Arc Living-lehtiä; kiertoon
• 4kpl vanhoja Taito-lehtiä; kiertoon

#17 lompakoita yms


• 2kpl kameralaukkuja; tarpeettomana kiertoon
• 7kpl vanhoja rikkinäisiä lompakoita/silmälasikoteloita; roskiin/kiertoon
• huivikoru; rikkinäisenä roskiin
• voiderasia; vanhentuneena roskiin
• 2 aurinkolasit; tarpeettomana kiertoon
• avaimenperä; tarpeettomana kiertoon
• 2 vanhaa työkalenteria; (MIKS säilytän tällasta??) roskiin!
• rikkinäinen käsilaukkupidike; roskiin


4 kommenttia:

Arkisin | jenni kirjoitti...

Ihanaa kun sinulta löytyy noin paljon karsittavaa 💖

Thilda kirjoitti...

Jenni; 😄 Voi kuule… tämä on vain pintaa!

Annukka kirjoitti...

En enää muista mitä kaikkea olen aiemmin kirjoittanut, mutta tuo "Miksi säilytän tällaista?" sopis hyvin mun aikanaan säilömiin resepteihin, joiden ylänurkkaan olin käsin kirjoittanut "huono" :D.

Thilda kirjoitti...

Annukka; 😂 Mahtavaa! Ehkä, koska halusit välttää niitä…
No, ihmisen aivoitukset on kyllä kummallisia! Ja semmonen säästely. Mä laskin just, että mulla on 48 vintagelaukkua. Plus uusia ainakin 15. Huh. Niihin käsiks seuraavaksi. Aion tehdä jonkun megapostaussarjan niistä! 😂