.

.

28.6.2023

Nyt tämmönen postaus

 

En jaksa teeskennellä, että kaikki on hyvin, kun ei ole. Tai sanotaanko, että kaikki ovet on auki, hyvät ja pahat. Siksi olen vähän hiljaisempi nykyään. Mutta siis stressitaso on ollut aika mittava esim koko juhannuksen.


Juhannuksen aaton aatto-iltana sain kuulla, että läheiselle on sattunut onnettomuus ja se nosti huolikertoimen aivan huippuun. Nyt tilanne on jo menossa parempaan suuntaan, onneksi.

Tänään kävin itse lääkärissä omituisten tuntemusten takia, joita on ollut ehkä kuukauden. Eikä tosiaankaan turhaa! Tuntemukset osoittautui todellisiksi ja niihin oli kunnon syy. No, olen ihminen, joka stressaa aina kaikissa tilanteissa ehdottomasti eniten epätietoa, joten tämä päivä oli tavallaan iso helpotus. 

Huomenna menen verikokeisiin ja sitten kiireellinen leikkaus on edessä. Kerron myöhemmin lisää, koska haluan, että kukaan ei jää kotiin epäröimään olojensa kanssa, vaan menee lääkäriin! Ja haluan myös, että jos olet tosi huolissasi, niin mene yksityiselle lääkärille, ei mihinkään arvauskeskukseen!! Minä olin menossa arvauskeskukseen, mutta toissapäivänä peruin ajan ja varasin uuden yksityiseltä. Luojan kiitos!


8 kommenttia:

Satu kirjoitti...

Hui sentään! Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin, niin läheisesi kuin sinunkin terveytesi kanssa. <3

Mulla on valitettavasti vähän erilaisia kokemuksia yksityiseltä. Yksityisellä jokainen lääkäri tuntuu keskittyvän omaan erityisalueeseensa eikä kukaan tunnu näkevän metsää puilta. Mutta hieno homma, että sinulle löytyi osaava lääkäri! <3

Thilda kirjoitti...

Satu; Kiitos! ❤️ Ainakin läheisen vointi on menossa hyvää vauhtia parempaan. 😊
Itsellä kaikki vasta edessä. Mutta täytyy sanoa, että ikinä ei tiedä mitä on nurkan takana!

Ahaa, no mä oon käyny keskivertoa vähemmän lääkärissä, joten en osaa kauheen laajasti verrata. Mutta tänään olis ollu joko kandi, joka on käynyt aiheesta kurssin, taikka sitten rautainen ammattilainen. Ja onneks valitsin jälkimmäisen!

Tarja K/Ruusu-unelmia ja villasukkia kirjoitti...

Toivotan myötätuulta elämään <3 Hyvä, että tapasit taitavan lääkärin!

Thilda kirjoitti...

Tarja; Kiitos! 🥰

Arkisin | jenni kirjoitti...

Ai kamala! Onneksi tosiaan menit yksityiselle ja siellä oli pätevä ihminen. Kauheasti voimia ja jaksamista sinulle 💕

Thilda kirjoitti...

Jenni; Kiitos! ❤️
Tuota olen miettinyt koko eilisen, että ONNEKSI!
Vaikka… katsotaan nyt miten tässä käy.

Mannaryyni kirjoitti...

Toivon tänne kaikkea hyvää. Olet ajatuksissani ❤️

Thilda kirjoitti...

Mannaryyni; Kiitos! ❤️