.

.

7.2.2024

To Do


Nyt on alkanu kertyä juttuja to do-listalle, joten pistänpäs ne tännekin muistiin. Päiväkirjanomaisesti näen sit täältä joidenkin viikkojen kuluttua, onko kaikki hoidettu. (Osaa näistä oon vetkuttanu jo joulukuulta!)

•kela!
•liiton jäsenmaksu päivitettävä
•suonikohjulääkärille aika
•hierojalle ja purentalihashierontaan aika
•uimahalliin vuosikortti
•tsekkaa sukupuun maholliset virheet
•kadunnimitoimikunta; perustelut
•Lielahden kartanon tutkimus koostettava
•Niemen rusthollin tutkimus loppuun
•ifolorkirja
•puhelut
•taiji



Mä oon sellanen listaihminen, joka tykkää tehdä kaikenlaisista asioista listoja. Kerran tein listan ja kaavion siitä, mitkä on esiäitien ja esi-isien yleisimmät nimet. Vuosittain teen listoja kasvihankinnoista, siis niistä mitä pitäisi hankkia ja sit niistä, joita oon jo hankkinu! Joskus tein kirjalistaa lukemistani kirjoista ja myös listaa lukemistani ammattiala-artikkeleista. Mulla on myös listoja tilatuista parfyymitestereistä ja arvostelut niissä. Niin että kaikenlaiset To Do-listat on ihan arkikauraa!

 

Ei kommentteja: