.

.

28.2.2024

Dosetin täyttöö ja botoxia


On täs sairastumisessa ja sen jälkimainingeissa selkeet hyvätkin puolensa. Tulee ikään ku lukujärjestys kuntoon. Sunnuntai-iltasin esimerkiks tiedetään tarkkaan mitä tehään. Kun muut aateliset kiillottaa hopeitaan, niin me täytetään dosettia, kiillotetaan kävelykeppejä ja rasvataan rollaattorin laakereita. Onneks ei oo sellasta hetkee, että kivut katois kokonaan, tietää ainaki olevansa vahvasti elossa.


Mä innostuin valtavasti, ku huomasin, et mun kynnet kasvaa pitkiksi lohkeematta. Eilen mun innostus tosin vähä latistu, kun huomasin miten pirun epäkäytännölliset ne pitkät kynnet on. En saa kohta energiajuomatölkkejä auki, kun kynnet on liian pitkät. No, ehkä niillä voi sit vaikka kaivertaa viinipullon auki. Vaan eipähän oo kynnet muovia, hitto vie, ihan aidot on! Ei ne tosin oo sileet, vaan täynnä juovia. Mä luin, että juovallisessa kynnessä on trauma. On se hyvä, että tässäkin perheessä ees jollain on trauma! 

Aitoudesta puheen ollen, tulkoon vaikka mikä ripsimimmi räpytteleen kilometrin pitusia muoviripsiään tuohon viereen, niin mä oon silti takuulla paljo ylpeempi mun kahen millin aidoista ripsistä! En tiiä, jotenki tää nykyinen feikkiaika on niin hämmentävää. Kun nuoret nätit likat laittaa botoxia huuliin ja takamukseen. Mä oon ihan järjettömän hämmentyny sellasesta. Että haluaako ne sellasen poikakaverin, joka kattoo että wau mikä muoviperse? Tai että wau mitkä töröhuulet? Niinkö se elämä määrittyy? Ja älkää ny tulko vaan sanoon että ’ai miten niin poikakaverin’ koska jos naiset ihailee toistensa muovilisäkkeitä, niin mä tikahdun, vaikka kuinka yrittäisin purra pulkan reunaa!
 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi Thilda Rakkaamme.! Taas saimme makeat naurut kirjoituksestasi. Niin naulan kantaan nämä lisukeasiat. Äskettäin kun olimme pitkästä aikaa siellä ns Isolla kirkolla niin teimme yllätykseksemme sen havainnon että ainakin tekoripsien pahin boomi vaikuttaisi olevan ohi- täällä maalla se ehkä vielä jatkuu. Muutenkin tuli vähän se tunne pienellä otannalla ja vain parin päivän tarkkailujaksolla että ehkä nyt olisi vihdoin alkamassa " antaa kaikkien kukkien kukkia"-epookki pukeutumisen suhteen. " Muoviperse" on tosi hauska ilmaisu. Terveisin Double-P

Thilda kirjoitti...

Double-P; Hauska kuulla, että isoolla kirkollakin on muutoksen tuulia tässä asiassa. Antaa kaikkien kukkien kukkia on useimmiten tosi hyvä, mutta on tilanteita, kun mietin, että eikö ihmiset katso peiliin ollenkaan kun lähtevät kotoaan. Enkä nyt tarkota sitä, että joku paidan väri ei sovi huulipunan väriin! 😂 Mutta kun jengi viuhtoo tuolla menemään sukkahousuissaan, niin se vähän hämmentää kyllä…