.

.

27.1.2024

Aale Tynnin Satuaapinen


Tämä on mun yks rakkaimmista ja varhaisimmista aapisista! Edelleen monet kuvat tuo pehmeitä ja lämpimiä mielikuvia ja muistoja. Tämän kirjan interiöörikuvat on ehkä mun ensimmäisiä  mielikuvitusmaailmoja. Muistan, miten oon kattonu noita kuvia, joissa on joku talo pihapiireineen, taikka sisäkuva talosta ja elänyt mielikuvituksessani siellä yhä uudestaan. Kuvitellut kaikkia tapahtumia, mitä niissä voisi tapahtua. Myös tuo kuva lapsista pinnasängyissään ja samoin kesäinen pyykkäyskuva on erityisen rakkaita. 




















6 kommenttia:

Arkisin | jenni kirjoitti...

Toistan taas itseäni; tässäkin aivan ihana kuvitus ♡

Thilda kirjoitti...

Jenni; Toista vaan! 😄 Niin on! ❤️

Anonyymi kirjoitti...

Tämä on ihana aapinen😍 minun pienellä koululla oli "kirjasto" jossa oli tämäkin aapinen ja kun äitini siivosi koulua niin usein olin mukana ja istuin kirjaston lattialla ja selasin just tätä.
-Anu

Thilda kirjoitti...

Anu; Niin on! 🥰 Ja ihana tarina! 😃

Mannaryyni kirjoitti...

Ihania nämä sinun aapisesi. Näistä kuvituksista tulee vaan niin hyvä fiilis 😍

Thilda kirjoitti...

Mannaryyni; Tosi mukava kuulla! 🥰