.

.

13.3.2022

Suloista Matildanpäivää!



Olen joskus ostanut jostakin kyseisen Matildanpäiväkortin. Oikeastaan se voisi ihan hyvin olla esiäidilleni annettu kortti, koska hänen sisarpuolensa oli nimeltään Olga. Leikin, että kortti tarkoittaa heitä. Matilda on muodostunut hyvin läheiseksi henkilöksi minulle, vaikka hän kuoli yli 30 vuotta ennen minun syntymääni. Olen pohtinut häntä enemmän kuin muita esivanhempiani. Olen puhunut hänestä innostuksella jo 30 vuotta. Olen kirjoittanut hänestä, jakanut sukulaisille kuvia hänestä ja käynyt paikoissa, jotka liittyvät hänen elämäänsä.

Siis toivottelen kaikille hyvää huomista Matildanpäivää! Juhlistan päivää ehkä jollain pienellä mukavalla tavalla. Tehkää tekin kaikin mokomin niin myös! Maanantai on yleensäkin ihan hyvä päivä vaikkapa pienelle leivokselle. Viikon alku saa samalla jonkun kivan piristeen.




 

Ei kommentteja: