.

.

2.7.2023

Laukkuja, osa 13

 

Tämä tekonahkainen harmaa laukku on ollut minulla jo yli 20 vuotta. Olen käyttänyt sitä paljon aikoinaan ja pitänyt myös seinällä koristeena. Laukku taitaa olla kirpparilta tai sitten osto- ja myyntiliikkeestä, jossa olin joskus töissä.


Laukun vuori on harmaata kangasta ja sen sisällä on kaksi sivutaskua, sekä keskellä vetoketjutasku jakamamassa laukun kahteen osaan. Kuluneisuutta ei paljonkaan ole.


Laukun huonot puolet; sen ilmiselvä muovisuus ja jäykkä materiaali vaikuttavat siihen, että se ei aukea kovin isosti. Laukku on myös aika pieni kooltaan, tai ainakin pieni minun makuuni. Pitkien pohdintojen jälkeen poistin tämän laukun kokoelmastani, enkä luule, että sitä kauheasti kaipaan.


4 kommenttia:

Arkisin | jenni kirjoitti...

Näyttää kätevän kokoiselta! Näin sanoo ihminen jolla on laukussa ainoastaan puhelin ja korttikotelo :D

Olen tänään(kin) ajatellut sinua monta kertaa <----kuulosta nyt hiukan karmaisevalta :D

Thilda kirjoitti...

Jenni; No, semmonen kompakti. 😊

😂 Eikä kuulosta! Ellei sun työpöydällä ole vahanukkea ja pistele siihen nuppineuloja…

Arkisin | jenni kirjoitti...

Ei ole vahanukkea mutta kipsimalli mun hampaista löytyy ja se on melkein sama asia :D

Thilda kirjoitti...

Jenni; No nyt on kyllä lähellä… 😂