.

.

25.4.2024

Taasko mää löysin uuden kahvilan?!


Mä oon kyllä eri haka tässä, kahviloiden löytämisessä! Tai no tää kahvila lymys multa kyllä aika tehokkaasti, mutta puolustaudun sillä, että viime kesäkuun jälkeen en ole kahviloissa käynyt, paitti nyt ihan viime viikkoina, joten miten mitään voi löytää jos mitään ei etsi. Mutta tänne mä tumpsahdin siis ihan vahingossa, kun kuljin Stokkan ylimmän kerroksen lelukaupan läpi ja huomasin vähän puolipiilossa olevan oviaukon, josta pääsee Relove-kaupan läpi kahvilaan! Ihan sama paikka, missä Stokkan kahvila on iät ja ajat ollu, mutta nyt vain tosi paljon viihtyisämmän näköisenä. Ja enemmän piilossa. Ite oon ehtiny notkua täällä jo kahdesti ja tunnelma on molemmilla kerroilla ollut rauhallinen ja suloinen. Tekee mieli käpristyä soffalle, syödä herkkuja, juoda teetä tai chai lattee, lukea ja lopulta nukahtaa. Semmoinen paikka tämä on. Tampereen Stokkan Relove-kaffila!












4 kommenttia:

Arkisin | jenni kirjoitti...

Onpa kauniin näköistä siellä <3

Thilda kirjoitti...

Jenni; No eikös? Tosi tunnelmallinen paikka!

Anni kirjoitti...

Ai siellä takana on kahvila ? Viime reissulla jäi hieman harmittamaan ku hädin tuskin ehdin katsastaa second handin ja sitte piti jo kiiruhtaa junalle. Yleensä junat ovat myöhässä ja nyt se tuli aivan liian aikaisin. Ensi kerraksi mulla onkin jo aikamoinen lista mielenkiintoisia paikkoja joissa haluaisin käydä.

Thilda kirjoitti...

Anni; No ihme kyllä on! Second hand on myös ihan hirmu kiinnostava. 😃 Sun tarvii olla aamusta iltaan, jotta ehdit kaiken! 😊