.

.

22.6.2024

Keskikesää

 

Viime juhannuksena oltiin myös järvellä, mutta se oli hirvein juhannus ikinä! Ite tiesin, että mulla on jotain pielessä ja olin huolesta pinkeenä ja sitten mun sisko joutu sairaalaan ja oli elämän ja kuoleman rajoilla jonkin aikaa. Olin koko juhannuksen huolissani ja peloissani, enkä pystynyt keskittymään mihinkään. (Juhannuksen jälkeisenä keskiviikkona sainkin sitten syöpädiagnoosin.) No loppujen lopuks me molemmat selvittiin ja nyt oli aivan erilainen juhannus; nautin kaikesta olemisesta, vaikka lämpötila olikin historiallisen surkea koko juhannusaaton. Alkupäivän mittari näytti 14 astetta, iltapäivällä jonkin aikaa sentään 17, mutta sitten illalla vain 12 ja kova tuuli oli lämpötilan kaverina koko ajan. Veneaamupalat on mun lemppareita ja veneessä lukeminen on toinen ihana juttu. Välillä ollaan ankkurissa, välillä liikutaan verkkaisesti eteenpäin. Hyttyset on ainoa iki-inhokki, joita ei silti ihme kyllä viime yönä ollut ainoatakaan!













2 kommenttia:

Mannaryyni kirjoitti...

Kylmää, mutta niin kaunista 😍 Ihanaa, että olette reissun päällä. Mukavaa keskikesän juhlaa teille!

Thilda kirjoitti...

Mannaryyni; Niin on! Kiitos! 🥰 Samoin sinulle! 😊