.

.

25.3.2024

Tapettikaupassa

 

Viikonloppuna tapettikaupassa!


Hienoja tapetteja on valittavana niin paljon, että järki lähtee.


Tosin mitään sellasta tapettia, jossa on paljon tapahtumaa ja monenlaisia värejä, ei voi laittaa huoneeseen, jossa on raskaita ja tummia huonekaluja ja paljon esineitä.


Ja mähän oon jo päätyny tapetin värimaailmaan, joka on vihreä.


Remontti eteni meillä nyt siihen pisteeseen, että konttorin yhtä seinää revittiin auki ja sen tapetointi menee siis vakuutusyhtiön piikkiin. Loput maksan ite.


Voisin siis valita siihen yhteen vaikka sellaisen tapetin, jonka hinta on 300€/m, mutta ehkä en.


Mun sisko sanoi mulle hiljattain, että älä enää selaa tapetteja! (Kun mä olin jo tehny valintani siihen vihreevalkoseen kasviaiheiseen.)


Ja arvakkaa, oonko nyt sitten selannu tapetteja silmät viiruina monta iltaa?!


Totta hitossa!


Ja nyt oon ihan pyörryksissä. Mulla on nyt listalla 6 vihreetä tapettia, jotka haluisin nähdä livenä, jotta voin päättää.


Mutta mitään niistä ei ollu liikkeessä, joten ehkä päädyn johonkin ihan vaan nettikuvan perusteella.


3 kommenttia:

Cheri kirjoitti...

Jos ei tarvitse itse maksaa, eikä hinnalla ole väliä, niin ottaisin jonkin William Morris -tapetin. Niissä on myös hyvin hillittyjä, mutta ah niin kauniita versioita. Katselen joskus tapettivalikoimaa maalikaupassa ja kyllä noissa pää menee pyörälle ja valinta on vaikeaa.

Thilda kirjoitti...

Cheri; Kiitos vinkistä! Menenkin heti katsomaan niitä tapetteja! 😃
Todellakin, pää menee pahasti pyörälle!

Thilda kirjoitti...

Cheri; Huomaankin nyt, että Morrisin tapetteja tosiaan on mun listalla! Sekin johon aluksi päädyin. 😊