.

.

1.3.2024

Pöffäilyä cityssä

 

Tänään oli taas sellanen päivä, että herätyskello pirisi kamalan aikasin ja mä tepastelin uimahallin ovesta sisään jo aamu-kaheksalta. Ja mikä parasta, ostin nyt sitte sen vuosikortin uimahalliin! Nyt mää voin tepastella uimahalliin vaikka viis kertaa päivässä, jos huvittaa. Mehän ei siis asuta mitenkään kovin lähellä uimahallia, joten koetan tulla toimeen vähän vähemmillä käynneillä, niin ku vaikka kerran-pari viikkoon. Mutta tänään siis hilipasin jälkikasvun kanssa kylmäaltaaseen, porealtaaseen, lastenaltaaseen ja aikuisten altaaseen, jossa kokeiltiin vesijumppaa ihan ekaa kertaa ikinä! Olipas kuulkaa ihan sikamukavaa! Tuli ihan hengästys ja hiki. Se ei siis ollu mikään ohjattu vesijumppa, vaan sellanen omatoiminen, jossa näyttö on altaan reunalla ja siitä pysty valitseen erilaisia jumppia. Siellä me mummojen seassa huhkittiin ja olin kyl selkeesti hitaampi kuin mummot. Heh. Sitte kokeiltiin myös vesijuoksua, mutta se ei ollu niin innostavaa ku tuo vesijumppa. Ihan jees kuitenki sekin.


Noo, kolmen tunnin uimailun jälkeen siirryin Fasulle teelle ja tapasin ystävän. Mähän en oo siis tavannu 99% ystävistä viel ollenkaan sairastumisen jälkeen, eli about juhannuksen tienoilla oon viimeks ollu ihmisten ilmoilla tapaamassa ketään. Joten on kyllä oikein piristävää nähdä tärkeitä ihmisiä taas! Ja oikeestaan Fasulla tapasin vielä toisenki ystävän, jonka kanssa siirryttiin sit saman tien Koskariin. Siellä repäsin ja ostin Indiskasta kimonon. Ihailin kimonoa ja viikkoja sitten ja oon pohtinu toooosi tarkkaan, että ostaako vai eikö ostaa. No ostin, koska sille on vähän niin ku tilausta ollu jo monta vuotta. Ja sain siitä 20% alennusta, kun se oli jossain jämärekissä. Jeee!


Koskarista me hiippailtiin (koska nykyään mä en singahtele, vaan hiippailen ja haahuilen) Ratinaan, jossa sitten päivän toinen teehetki kakkuineen kaikkineen. Täytyy kyl sanoo, että aivan parasta on nauraa tärkeitten ihmisien kanssa elämän kaikille jutuille. Hyville, huonoille, kaikille. Naurulla pärjää läpi harmaan kiven! Ja nyt kun oon takasin kotona, niin huomaan miten väsähtänyt oon päivän kaikista aktiviteeteista. Onneks on viikonloppu edessä ja voidaan nukkua vaikka maanantaihin asti jos hotsittaa!


Ei kommentteja: