.

.

13.7.2024

Sairauksia mielessä

 

Arvatkaapa mitä oon miettiny tässä viime päivät? Tuo on kyllä typerä kysymys, sillä voihan sitä ny ihminen miettiä vaikka mitä! Kuten vaikka että mikähän kengännumero olis muurahaisella, jos sillä olis kengät, 1/100, siis suhteessa ihmisen kengännumeroon? Taikka että kumpaa panisit, Bideniä vai Putinia? No ite en oo miettiny kumpaakaan, edes nyt kun ne tumpsahti jostain mieleen, mutta sitä vastoin oon pohtinu, että onkohan mulla aivosyöpä. Tämmösiä sitä syöpään joskus sairastunut sitten pohtii. Ja mietin sitäkin, että tuleeko se syöpä mieleen koko loppuelämän aina kaikesta ensimmäisenä? Että kun hampaaseen vihlasee, niin mieleen tulee ekana, että apua, onko mulla joku hiton hammassyöpä. Sepä nähdään, että näinkö se mieli toimii jatkossa. 

Mutta se miks mä mietin aivosyöpää, niin se tuli siks, kun mulla on ollu pientä päänsärkyä ja oon ollu tosi väsyny. Väsyttää aivan sairaasti aamuisin, meinaan nukahtaa monta kertaa keskipäivällä ja illalla jo kasilta alan katella kelloo, että meniskö jo nukkuun. Nukun ihan hyvin ja silti väsyttää. Ja särkee päätä, taikka ehkä lähinnä niskaa. Ja aivosyövän oireet on juuri päänsärky ja väsymys ja persoonallisuuden muutos. En tiä siitä viimesestä, sitä ei taida kumminkaan olla. Taikka sanoin mä tänään jo miehelle varmuuden vuoksi, että kerro jos mun persoonallisuus muuttuu! Mutta oikeestaan mä taisinkin jo keksiä syyn näille oireille. Mä oon koukussa energiajuomiin, enkä oo juonu niitä pariin päivään ollenkaan. Niiden vieroitusoireet on juuri väsymys ja päänsärky! (Katoin googlesta.) No sit mentiin tossa kauppaan ja ostin energiajuoman ja kulautin sen kitaani; kas siihenpä loppui päänsärky ja väsymys! Mitä helvetillinen helpotus!



4 kommenttia:

Mannaryyni kirjoitti...

Energiajuomakoukku kuulostaa kamalalta. Ei toki aivosyöpään verrattava, mutta kuitenkin...

Biden vai Putin? Nyt pistit pahan 🙈

Arkisin | jenni kirjoitti...

Ehdottomasti Putinia!

Thilda kirjoitti...

Mannaryyni; No on se hiukan rasittava koukku. Olen siitä vuosien mittaan pyristellyt eroonkin pari kertaa, mutta aina aloittanut uudestaan. Mutta koskaan ei ole ollut vieroitusoireita!
😄 jaaha…

Thilda kirjoitti...

Jenni; 😄 Sehän tuli ku tykin suusta!